.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی 345‬زنداني با كمك ستاد ديه مازندران
مسوول ستاد ديه مازندران از آزادي ‪ ۳۴۵‬نفر از زندانيان با كمك اين ستاد از زندانهاي استان و بازگشت به كانون گرم خانواده‌هايشان خبر داد.

 مسوول ستاد ديه مازندران از آزادي ‪ ۳۴۵‬نفر از زندانيان با كمك اين ستاد از زندانهاي استان و بازگشت به كانون گرم خانواده‌هايشان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ،رمضان احمدي" افزود: براي آزادي اين افراد از زندانها بيش از ‪ ۱۵‬ميليارد و ‪ ۹۱۹‬ميليون ريال توسط ستاد ديه استان پرداخت شد.

وي اظهار داشت: از اين تعداد ‪ ۱۰۱‬نفر از مددجويان با پرداخت مبلغ بيش از ‪ ۳۹۸‬ميليون ريال از محل كمكهاي مردمي و خيرين استان به صورت بلاعوض از زندانهاي استان آزاد شدند.

وي ادامه داد : همچنين ‪ ۹۸‬نفر به بانك كشاورزي مازندران براي دريافت وام از محل وجوه اداره شده وزارت دادگستري معرفي و با دريافت مبلغ دو ميليارد و ‪ ۱۸۱‬ميليون ريال مقدمات آزادي آنان فراهم شد تا به آغوش جامعه بازگردند.

احمدي بيان داشت: تعداد ‪ ۵۵‬نفر از زندانيان واجد شرايط با دريافت وام درازمدت و كم‌بهره به مبلغ بيش از دو ميليارد و ‪ ۲۸۴‬ميليون ريال توسط كميته امداد امام خميني (ره) از زندانها آزاد شدند.

وي اضافه كرد: بيش از ‪ ۹۱‬نفر براي دريافت وام از اعتبارات تخصيصي در اجراي آئين‌نامه اجرايي بند ‪ ۳۱‬تبصره ‪ ۲‬بودجه سال قبل به بانك ملت استان معرفي و در مجموع با اخذ مبلغ بيش از ‪ ۱۱‬ميليارد و ‪ ۵۴‬ميليون ريال از زندان آزاد شدند.

مسوول ستاد ديه مازندران از مردم خير و ايثارگر اين استان خواست به منظور كمك به زندانيان بي‌بضاعت و مستمند كمكهاي نقدي خود را به حساب شماره ‪ ۲۷۱۸۰‬اين ستاد واريز كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.